مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 14:102017-04-26اقتصادي

مشتریان بانک ایران زمین باید بهترین خدمات بانکی را دریافت کنند


پنجمین دوره قرعه کشی جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل و مدیران ارشد بانک روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین "در مراسم قرعه کشی جشنواره مشتریان شتابی گفت: برگزاری جشنواره مشتریان به منزله قدردانی از همکاری مردم است، این در شرایطی است که در بانک ایران زمین این موضوع نهادینه شده که تمامی برنامه ریزی ها و عملکردهای مدیران و کارکنان، به منظور ارائه خدمات متمایز و خوب به مشتریان باشد.

پورسعید افزود: اصل کار بانک ایران زمین، بر ارائه خدمات خوب است و باید ترتیبی اتخاذ شود تا بیش از گذشته، بهترین خدمات مورد نیاز مشتریان بانکی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر فردی قصد استفاده از خودپردازهای بانک ایران زمین را دارد، باید به لحاظ امنیت و سرویس گیری، آسوده خاطر باشد و بداند که در این خودپردازها، بهترین، ایمن ترین و مناسب ترین خدمات را دریافت می کند.

در ادامه این مراسم سیدمحمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: تعداد روزهای برگزاری این جشنواره 196 روز بوده و استان البرز، رتبه اول بیش ترین تراکنش های مالی در دستگاه های خودپرداز بانک ایران زمین به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتریان بانک ایران زمین باید بهترین خدمات بانکی را دریافت کنند

مشتریان بانک ایران زمین باید بهترین خدمات بانکی را دریافت کنند