مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:562017-04-26سياسي

پورمحمدی: فیلتر شدن کانال های مجازی باید به صورت موردی انجام شود


کانال هایی که در فضای مجازی مشکوک و مضر هستند باید شناسایی شوند و مطابق قانون آن ها را فیلتر خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلتر شدن تماس صوتی تلگرام، اظهار داشت: این گونه مسائل باید به صورت موردی شناسایی شود.

پورمحمدی افزود: به هرحال فضای ارتباطی باید برقرار باشد و فضای ارتباطی نیز بایستی تضمین شود چراکه این موضوع بستر توسعه، خدمات خوب، سلامت اداری و سرعت ارتباطات است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دولت الکترونیک شاخص رشد، توسعه، ارزانی خدمات و سالم سازی اداری است، به هرحال نمی توان از این موضوع عقب نشینی کرد چرا که به ضرر منافع ملی، سلامت اقتصادی و اداری خواهد بود.

وزیر دادگستری گفت: کانال هایی که در فضای مجازی مشکوک و مضر هستند باید شناسایی شوند و مطابق قانون آن ها را فیلتر خواهیم کرد، هرمسئله ای برای مردم مزاحمت ایجاد کند باید مسدود شود اما نباید کلیت موضوع را مسدود کرد چرا که این منطق درستی نیست.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که پیشنهاد شما برای دولت آینده چه خواهد بود، اضافه کرد: معتقدم فضای مدیریتی کشور باید گردشی باشد همچنین تصور می کنم به حوزه حقوق و قانون در دولت آینده باید توجه بیشتری اعمال شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: فیلتر شدن کانال های مجازی باید به صورت موردی انجام شود

پورمحمدی: فیلتر شدن کانال های مجازی باید به صورت موردی انجام شود