مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:502017-04-26پزشكي

موفقیت در انجام جدیدترین روش جراحی عیوب انکساری چشم در ایران


رییس هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران گفت: خوشبختانه یکی از جدیدترین روش های جراحی عیوب انکساری چشم در کشور انجام می شود.

- دکتر محمود جباروند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، افزود: هر ساله در همایش فارابی تازه های چشم پزشکی ایران معرفی می شود و خوشبختانه امسال نیز بیماری های مشکل و تحت درمان حوزه چشم به تبادل نظر محققان این حوزه گذاشته شد و توانستیم جراحی های را که تا کنون قادر به انجام نبوده ایم در کشور با موفقیت انجام دهیم.

وی گفت: هم اکنون در کشور می توانیم در بخش جراحی عیوب انکساری، جراحی فمتو سکند اسمارت که روش جدیدی برای جراحی بیمارانی است که قرینه های نازکی دارند انجام دهیم و این روش با موفقیت بالا و بدون درد است.

رییس هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ادامه داد: این روش جراحی تا پیش از این در کشور انجام نمی شد و برای نخستین بار با موفقیت انجام شده است.

جباروند با بیان اینکه به هیچ عنوان اعزام بیمار به خارج از کشور نداریم افزود: در بخش چشم پزشکی وضع ما خوب است و در حد کشورهای پیشرفته است و حتی ایرانیان خارج از کشور برای درمان چشم به ایران مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: از نظر پیشرفت دارویی هم وضع خوبی داریم و بیشتر داروهایی که تجویز می کنیم داخلی است البته همانند سایر کشور ها برخی داروهای خارجی را به حسب ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در انجام جدیدترین روش جراحی عیوب انکساری چشم در ایران

موفقیت در انجام جدیدترین روش جراحی عیوب انکساری چشم در ایران