مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:202017-04-26پزشكي

اعلام فعالیت های دارویی و درمانی هلال احمر ایران در غنا


رییس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در غنا گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از نقاط قوت جمعیت هلال احمر و با کسب اعتماد مردم و دولت غنا در راستای انجام خدمات بشر دوستانه در این کشور بیش از بیش فعال شویم.

- دکتر مسعود ملکی بیرجندی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر وضعیت مناسب سلامت در غنا نسبت به دیگر کشورهای آفریقایی، اظهار کرد: مرکز سلامت دارای بخش های فعال درمانگاه عمومی، آزمایشگاه، داروخانه، فیزیوتراپی، ریکاوری، اورژانس، سونوگرافی، رادیولوژی، اتاق عمل و همچنین یک درمانگاه تخصصی پاره وقت فعال در بخش های زنان، گوش و حلق و بینی، کودکان، پوست و چشم است.

رییس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در غنا افزود: به طور کلی 51 درصد از بیماران به منظور درمان بیماری مالاریا، 15 درصد به منظور بیماری های قلبی و فشار خون، 9درصد بیماری های عفونی، پنج درصد بیماری های زنان، پنج درصد بیماران ارتوپدی، چهار درصد بیماری های پوستی و همچنین دو درصد برای انجام جراحی های عمومی به این مرکز مراجعه می کنند.

ملکی در ادامه با تاکید بر اینکه کاهش هزینه های جاری، صرفه جویی در هزینه ها بدون کاهش کیفیت خدمات و افزایش کیفیت خدمات بدون افزایش تعرفه ها از مهم ترین دستاوردهای مالی در این مرکز است، گفت: تلاش کرده ایم تا با کاهش معطلی بیماران، افزایش نظافت داخلی و تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فعالیت های دارویی و درمانی هلال احمر ایران در غنا

اعلام فعالیت های دارویی و درمانی هلال احمر ایران در غنا