مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:202017-04-26سياسي

قاریان زن نابینا در مسابقات بین المللی قران حضور می یابند


بانوان قاری نابینا سال آینده در مسابقات بین المللی قران کریم جهان اسلام حضور می یابند.

- "، محسنی بند پی در آیین تجلیل از قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام قرآن کریم با اشاره به حضور 51قاری بین المللی قران از 23کشور گفت: این مسابقات در دو بخش حفظ و قرائت برگزار شد.

وی قران را یکی از معجزات برزگ الهی دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در حال حاضر شاهد گسترش و اشاعه هرچه بیشتر فهم و درک فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم.

بند پی بر گسترش رشته ها و قاریان در برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه نابینایان جهان اسلام تاکید کرد و افزود: برگزاری این مسابقات علاوه برتقویت و رشد توان قاریان موجب آشنایی آنان با هم می شود.

رییس سازمان بهزیستی قرآن کریم را یکی از معجزات برزگ الهی دانست و گفت: قرآن کتابی متعلق به همه عصرها، نسل ها و جوامع مسلمان و غیرمسلمان است که حق را از باطل متمایز می کند؛ کتابی که جوامع بشری را به ایمان به خدای یکتا، اعمال صالح، بردباری و شکیبایی در همه مراحل زندگی دعوت می کند؛ به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در حال حاضر شاهد گسترش و اشاعه هرچه بیشتر فهم و درک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاریان زن نابینا در مسابقات بین المللی قران حضور می یابند

قاریان زن نابینا در مسابقات بین المللی قران حضور می یابند