مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-04-26سياسي

«شریعتمداری» رییس ستاد روحانی شد


حجت الاسلام روحانی در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حکمی محمد شریعتمداری را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:جناب آقای محمد شریعتمداریبرگزاری انتخابات آزاد، سالم و قانونمدار، ثمره عدالت خواهی و تجلی مردم سالاری دینی در نظام ماست و حضور آگاهانه و مصمم مردم در آن، ضامن عزت و استقلال کشور است.

از آنجا که در شرایط حساس کنونی، تلاش برای هر چه مشارکت گسترده تر مردم در انتخابات و کمک به انتخابات آگاهانه و آزادانه آنان، مسئولیتی مهم و مؤثر است و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی خود در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری منصوب می نمایم.

وظیفه اصلی ستاد، زمینه سازی و استقبال از حضور اثربخش ایرانیان در صحنه سرنوشت ساز انتخابات است و در این راستا اطمینان از رعایت قانون و آزادی و حقوق همه شهروندان و دسترسی آنان به اطلاعات درست و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی و رقابت های انتخاباتی و بهره گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان از همه گروه های اجتماعی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شریعتمداری» رییس ستاد روحانی شد

«شریعتمداری» رییس ستاد روحانی شد