مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-04-26سياسي

هاشمی طبا: بدون توریسم نمی توان با بیکاری مقابله کرد


هیچ کشوری بدون اینکه نگاهش را متمرکز به داخل و نیروهای داخلی بکند موفق نخواهد شد.

- مصطفی هاشمی طبا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما "درخصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به داخل کشور برای گشودن گره ها گفت: هیچ کشوری بدون اینکه نگاهش را متمرکز به داخل و نیروهای داخلی بکند موفق نخواهد شد بخصوص کشور ما که سرشار از نیروهای انسانی، تحصیلکرده و توانمند است.

وی افزود: اما باید دقت کرد که ایشان فرمودند وارداتی که موجب توقف کارخانجات می شود و زیان آور است وارد نشود یعنی ایشان دید جزمی ندارند و طبیعتاً در مواردی که لازم باشد از جمله تکنولوژی و قراردادهای مناسب فنی خارجی، باید بهره بگیریم، اما نگاه باید متمرکز بر نیروهای داخلی باشد و این حتماً هم جواب خواهد داد.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: سوابق من نشان می دهد که همیشه به نیروهای داخلی و ظرفیت های بومی و همچنین پروژه هایی که می تواند در داخل منجر به حسن عمل و اجرا شود توجه کردم.

هاشمی طبا در پاسخ به این سؤال که از اولویت های برنامه شما صنعت توریسم است چه راهکاری برای ایجاد اشتغال از این محل دارید گفت: واقعیت این است که با توجه به نیروی انسانی که در کشور داریم برنامه های اجرایی وجود دارد و احتیاجی به این نیست که دائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی طبا: بدون توریسم نمی توان با بیکاری مقابله کرد

هاشمی طبا: بدون توریسم نمی توان با بیکاری مقابله کرد