مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:252017-04-26سياسي

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد نسبت به موانع اجرای قانون کاداستر


با اجرایی شدن قانون جامع کاداستر کشور از سال 94 مقرر بود درآمدهای طرح صرف اجرای کاداستر شود که متأسفانه در قانون بودجه 96 بخشی از درآمدها به هلال احمر اختصاص پیدا کرد و اجرای پنج ساله کاداستر با وقفه مواجه خواهد شد.

- " به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر تویسرکانی معاون رییس قوه قضاییه در جریان بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اداره کل کاداستر با هدف رسیدگی به مشکل بودجه این طرح افزود : یکی از کارهای مهم اساسی و زیرساخت توسعه کشور در راستای شفافیت و جلوگیری از زمین خواری و فساد در معاملات بخش املاک، اجرای کاداستر است که متأسفانه بعد از 40 سال به دلیل موانع موجود تا کنون به نتیجه نرسیده است.

وی گفت : با پیگیری و کار کارشناسی فراوان نهایتاً در دوره قبل مجلس شورای اسلامی ، این موضوع در قالب طرح پیگیری و در پایان سال 93 قانون جامع حدنگار(کاداستر) به تصویب رسید و از ابتدای سال 94 اجرایی گردید.

تویسرکانی افزود: در اجرای این قانون، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف شد با اختصاص صد در صد درآمدهای این طرح جهت اجرا ظرف مدت 5 سال نسبت به اجرای کامل کاداستر در کشور اقدام نماید.

وی گفت: این سازمان با همه ظرفیت بلافاصله کار را شروع کرده و طی یک سال موفقیت های چشمگیری حاصل شد لیکن تصویب قانون بودجه 96 در مجلس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد نسبت به موانع اجرای قانون کاداستر

هشدار رییس سازمان ثبت اسناد نسبت به موانع اجرای قانون کاداستر