مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:252017-04-26اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین فاطمی اردبیل به زودی


مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین فاطمی بعد از تأخیر و تعلل چندین ماهه در رفع مشکل زمین مورد نظر تا دو ماه آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" اردبیل/ مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین فاطمی بعد از تأخیر و تعلل چندین ماهه در رفع مشکل زمین مورد نظر تا دو ماه آینده آغاز می شود.

یاور مظفری اظهار کرد: احداث این بیمارستان جایگزین با 260 تخت به دلیل مشکل زمین با تأخیر مواجه شده که با اهدای زمین به مساحت بیش از 50 هزار متر مربع توسط آقای نجف زاده خیر اردبیلی در قسمت ورودی شهر اردبیل از سمت آستارا، روبه روی صدا و سیمای اردبیل احداث می شود.

وی تصریح کرد: این بیمارستان 260 تختخوابی و فوق تخصصی در حال حاضر در مرحله آزمایشات مکانیک خاک است به طوریکه پروانه ساختمانی آن با مساعدت شورای شهر و شهردار اردبیل رایگان صادر شده است.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این پروژه با زیربنای بیش از 28 هزار مترمربع جز بیمارستان های امن خواهد بود که از تکنولوژی بالای روز به ویژه تکنولوژی ضدزلزله در ساخت آن استفاده خواهد شد به طوریکه در زلزله های با شدت بالا در اتاق های عمل همچنان فعالیت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین فاطمی اردبیل به زودی

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین فاطمی اردبیل به زودی