مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-04-26پزشكي

تقدیر از فعالان عرصه سلامت


به مناسبت هفته سلامت از 68 فعال عرصه سلامت در آبادان، خرمشهر و شادگان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شعار امسال هفته سلامت، سلامت روان – امید و نشاط است که بر مبارزه با افسردگی تاکید دارد.

طاهری با اشاره به فعالیتهای اخیر این دانشکده افزود: از سال گذشته تعمیر تمامی خانه ها و مراکز بهداشتی آغاز شده که تا پایان خرداد ماه امسال به اتمام می رسد.

وی به افزایش 45 درصدی حوزه مراقبت از مادران و خانواده در شهر و روستا اشاره کرد و گفت: توانسته ایم مرگ و میر مادران را کاهش دهیم بطوریکه در سال 94 هشت مورد مرگ و در سال 95 دو مورد مرگ مادران داشته ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه یک مرکز سرطان در آبادان در حال ساخت است گفت: با توجه به نیازی که منطقه ما به این مرکز داشت امیدواریم تا پایان آبان ماه به بهره برداری برسد و بیماران بتوانند از خدمات درمانی و تشخیصی این مرکز استفاده کنند.

ساخت کلینیک ویژه با 40 مطب در مجاورت بیمارستان طالقانی با تعرفه سه هزار تومانی برای هر متخصص و راه اندازی مرکز دیالیز با 80 تخت در آبادان از دیگر برنامه های دانشکده علوم پزشکی آبادان در سال جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از فعالان عرصه سلامت

تقدیر از فعالان عرصه سلامت