مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-04-26بين الملل

جنگ میان ایالات متحده و کره شمالی تا چه نزدیک به وقوع است؟


ناوگان نیروی دریایی آمریکا از جمله ناوهای هواپیمابر با قابلیت پرتاب موشک های کروز و همچنین زیر دریایی های این کشور به سمت کره شمالی در حرکت هستند.

- کره شمالی بزرگترین آتش بازی زنده خود را اخیرا به نمایش در آورده است.

مقامات واشنگتن و پیونگ یانگ تقریبا به شکل هفتگی علیه یکدیگر مواضع تند و تهدید آمیز اتخاذ میکنند و همه اینها دنیا را در هراس از یک برخورد نزدیک و شدید میان این دو کشور قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در حالی که تنش ها میان آمریکا و کره شمالی از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ افزایشی کم سابقه داشته است، هنوز هیچ کس از این امر اطمینان ندارد که آیا این تنشها قرار است به یک جنگ تمام عیار ختم شود و یا آن که این ها همه علایمی از زور آزمایی صرف دولت دونالد ترامپ با معضل بزرگی به نام کره شمالی و کیم جونگ اون است.

با این حال گزارش های روزانه ای که از اتفاقات میان دو کشور حکایت دارند، همگی به این سمت و سو گرایش پیدا کرده اند که برخورد از نزدیک میان واشنگتن و پیونگ یانگ، با احتمالی بالا در میان ما حضور دارد.

اما آیا آمریکا و کره شمالی به نقطه بدون بازگشت رسیده اند؟ تحلیلگران بر این باور هستند که شرایط میان این دو کشور به جایی رسیده است که جنگ با کوچکترین اتفاق و محاسبه اشتباه قابل تصور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ میان ایالات متحده و کره شمالی تا چه نزدیک به وقوع است؟

جنگ میان ایالات متحده و کره شمالی تا چه نزدیک به وقوع است؟