مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:002017-04-26دانش

برنامه های آموزشی طبق روال گذشته ادامه دارد


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تغییرات رخ داده در ریاست دانشگاه آزاد اختلالی در وضعیت برنامه های آموزشی دانشگاه ایجاد نکرده گفت: - تغییرات اخیر، برنامه های آموزشی دانشگاه آزاد را مختل نکرده است معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تغییرات رخ داده در ریاست دانشگاه آزاد اختلالی در وضعیت برنامه های آموزشی دانشگاه ایجاد نکرده گفت: انجام برنامه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته ادامه دارد.

دکتر حسین زاده لطفی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تغییرات رخ داده در دانشگاه اختلالی در وضعیت برنامه های آموزشی دانشگاه ایجاد نکرده و انجام برنامه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قطعا نتیجه زحمات همه عزیزان از بدو تاسیس تاکنون بوده است و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه وظیفه داریم در حد توان برای اعتلا و ارتقای آن از نظر کمی و کیفی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، در این دانشگاه تحصیل کرده و استخدام شده ایم بنابراین تا جایی که در توان ما باشد در راستای رشد و اعتلای این دانشگاه تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزشی طبق روال گذشته ادامه دارد

برنامه های آموزشی طبق روال گذشته ادامه دارد