مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:352017-04-26سياسي

اجرای حقوق شهروندی دفاع از حقوق اقوام و اقلیت ها در چارچوب قانون اساسی است


معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه اجرای حقوق شهروندی دفاع از حقوق اقوام و اقلیت ها در چارچوب قانون اساسی است، - گفت: این استان تابلویی از وحدت و همزیستی مسالمت آمیز اقوام در کشور است که می توان از آن در جهت توسعه استان کمک گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد تقی ایرانی در نشست کمیسیون اقوام استان اظهار کرد: در حوزه اقوام فرصتها و آسیب هایی وجود دارد که باید بر اساس مبانی حقوق اساسی و نیز منشور حقوق شهروندی به حقوق همه اقوام و قومیت ها احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: باید شرایط مناسب همه شهروندان را برای استفاده از ظرفیت قانون اساسی فراهم کرده و برای همه فرزندان این مرز و بوم کرامت قائل شویم و فارغ از رنگ و نژاد و قومیت و جنسیت شرایط مناسب را ایجاد کنیم.

ایرانی، خواستار پرداختن کمیسیون اقوام به مسائل اساسی همچون فرصتها و آسیب های موجود در حوزه اقوام استان و گزارش فرمانداران در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اقوام در حوزه شهرستانها شد تا اعضای کمیسیون بتوانند با شناخت بهتری تصمیم گیری کنند.

وی، برگزاری انتخابات پرشور و قانونی و با مشارکت حداکثری را رمز اقتدار نظام دانسته و از آمادگی ستاد انتخابات استان، فرمانداریها و بخشداریها در برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حقوق شهروندی دفاع از حقوق اقوام و اقلیت ها در چارچوب قانون اساسی است

اجرای حقوق شهروندی دفاع از حقوق اقوام و اقلیت ها در چارچوب قانون اساسی است