مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:352017-04-26سياسي

کتاب فریبا وکیلی رونمایی می شود


"پشت پای باران آب می ریزم" اثر تازه فریبا وکیلی شاعر و ترانه سرا جمعه هشتم اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

- "پشت پای باران آب می ریزم" اثر تازه فریبا وکیلی شاعر و ترانه سرا جمعه هشتم اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده از فرهنگسرا، اولین ترانه فریبا وکیلی با عنوان "عطر گلاب" در وصف امام رضا (ع) با صدای محمدرضا عیوضی اجرا شد و ترانه های شاپرک، هم قسم، مصدوم، گناه من، آسمون و باور خورشید از این ترانه سرا نیز با صدای خوانندگانی همچون قاسم افشار، امیرتاجیک، سعید شهروز، چنگیز حبیبیان و منصور نصرتی به اجرا درآمده است.

همچنین تیتراژ برخی از برنامه های تلویزیون با شعرهای وکیلی با صدای حمید خندان، مهراج محمدی، غلامرضا صنعتگر، حمیدرضا گلشن، فرزاد فرزین و دیگر خوانندگان کشور تولید و پخش شده است.

چهار مجموعه شعر با نام های شاپرک، عطر گلاب، شمیم و تو هرگز تمام نمی شوی طی سال های 1380 تا 1391 از فریبا وکیلی منتشر شده و در اختیار ادب دوستان قرار گرفته است.

اجرای موسیقی هنرمندان پاپ با همراهی نوای پیانو محمدرضا چراغعلی بخش دیگر آیین رونمایی کتاب "پشت پای باران آب می ریزم" است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فریبا وکیلی رونمایی می شود

کتاب فریبا وکیلی رونمایی می شود