مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:212017-04-26سياسي

فتاح پس از حضور در مجلس: کمیته امداد هرگز ریالی صرف انتخابات نکرده است


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اخراج 17نفر در جریان برگزاری انتخابات مجلس درسال 94 گفت: بخشنامه های سختی برای جلوگیری از ورود کارکنان کمیته امداد به مباحث انتخاباتی قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از خانه ملت، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره شائبه هایی که مبنی بر صرف منابع مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای برخی کاندیداها به وجود می آید، اظهار داشت: بالاخره در پایان هر انتخابات جبهه ای که برنده نمی شود به دنبال دلیل برای شکست خود بوده که در تمام دنیا مرسوم است.

وی افزود: یکی از این شائبه ها دخالت دولت های برگزار کننده انتخابات به علت حضور عوامل اجرایی دولتی در برگزاری و شمارش آراست و شائبه دیگر برای دستگاه هایی مثل شهرداری ها، کمیته امداد امام خمینی(ره) است که منابع مالی غیردولتی در اختیار دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین تصریح کرد: در ادامه با بیان اینکه علیرغم وجود شائبه ها، هیچ گاه کمیته امداد امام خمینی(ره) تأمین کننده منابع مالی کاندیداها نبوده است، عنوان کرد: این کمیته یک نهاد مردمی بوده و دولتی نیست چنانچه تعداد زیادی از عوامل ما مردم هستند که همکاری افتخاری دارند، از طرفی مراکز نیکوکاری کمیته صد در صد مردمی بوده و با حدود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح پس از حضور در مجلس: کمیته امداد هرگز ریالی صرف انتخابات نکرده است

فتاح پس از حضور در مجلس: کمیته امداد هرگز ریالی صرف انتخابات نکرده است