مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:162017-04-26بين الملل

روزنامه روس: آمریکا در شورای امنیت قادر به اقدامی علیه ایران نیست


مقامات بلندپایه روس با تاکید بر اهمیت برجام بعنوان یک توافقنامه بین المللی یادآور شدند، آمریکا در شورای امنیت قادر به اقدامی نیست و تنها می تواند تحریم های یکجانبه ای علیه ایران اعمال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایزوستیا ، چاپ مسکو در تحلیلی نوشته است: برغم اظهارات تند "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا و مباحثاتی که در حزب جمهوری خواه در باره تعیین سیاست شدیدالحن تر در برخورد با ایران، مقامات روسی بعید می دانند که آمریکا از توافقنامه هسته ای گروه 1+5 و ایران خارج شود و هر نوع تلاشی برای اعمال تحریمها ضدایرانی در شورای امنیت سازمان ملل نیز از طرف روسیه بلوکه خواهد شد.

این مطلبی است که منبع خبری این روزنامه در وزارت امور خارجه روسیه بیان کرده است.

روز گذشته نخستین نشست نمایندگان کشورهای عضو گروه 1+5 ( روسیه، آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و آلمان) و جمهوری اسلامی ایران، بعد از آغاز به کار دولت "دونالد ترامپ" در وین برگزار شد.

نمایندگان بلندپایه این کشورها در پایتخت اتریش گردهم جمع شدند تا روند اجرای برنامه جامع مشترک هسته ای (برجام) را مورد بررسی قرار دهند.

این نشست در شرایط نه چندان مساعدی برگزار شد، برای اینکه در آستانه این نشست دونالد ترامپ اعلام کرد که آمریکا قصد دارد در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه روس: آمریکا در شورای امنیت قادر به اقدامی علیه ایران نیست

روزنامه روس: آمریکا در شورای امنیت قادر به اقدامی علیه ایران نیست