مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 11:152017-04-26پزشكي

خارج کردن توده 8 و نیم کیلوگرمی از شکم بیماردر مشهد


توده 8 و نیم کیلوگرمی از شکم بیمار در بیمارستان رضوی مشهد خارج شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز خراسان رضوی، پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی اعلام کرد: این توده در یک عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی، از شکم یک بیمار 50 ساله خارج شد.

پزشک فوق تخصص جراحی کولورکتال در خصوص این عمل جراحی گفت: بیمار با بزرگی شکم و درد شدید مراجعه و در بررسی سونوگرافی توده شناسایی شد که با انجام جراحی، توده بدون آسیب جدی به بیمار و با جدا کردن بخشی از حالب به علت چسبندگی با موفقیت خارج شد.

دکتر عباس عبدالهی افزود:وضع بیمار پس از عمل جراحی هم اکنون مساعد و شرایط او رو به بهبودی است و در چند روز آینده، بیمار مرخص خواهد شد.

این جراح با بیان این که به طور معمول در توده های شکمی علائمی چون درد، یبوست یا اسهال و خونریزی بروز پیدا می کند گفت: بیماران باید به این علائم بیشتر توجه داشته باشند و بر اساس دستورالعمل های مشخص آزمایش های دوره ای لازم را انجام دهند.

چندی پیش نیز در عمل جراحی در همین بیمارستان توده ای هفت کیلوگرمی از شکم یک بیمار 37ساله با موفقیت خارج شد که متخصصان این مرکز موفق به برداشت کامل تومور با حفظ کلیه و طحال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج کردن توده 8 و نیم کیلوگرمی از شکم بیماردر مشهد

خارج کردن توده 8 و نیم کیلوگرمی از شکم بیماردر مشهد