مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 10:512017-04-26حوادث

دستبند پلیس بر دستان زن فالگیر


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بم از دستگیری یک زن که در فضای مجازی بافال گرفتن و رمالی اقدام به 20 فقره کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- " به نقل از روابط عمومی پلیس فتا ناجا (www.

cyberpolice.

ir)، سرهنگ غلامرضا بهروزه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بم در تشریح این خبر گفت: در پی مشاهده پیام های تبلیغی گسترده در شبکه های اجتماعی تلفن همراه و گروه های تلگرامی با موضوع فالگیری و پیش بینی آینده موضوع به طور ویژه در دستور کار کارکنان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس فتا با رصد فضای مجازی و تحقیقات تخصصی موفق شدند انتشار دهنده این تبلیغات را که زنی حدودا 30 ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بم خاطر نشان کرد: این فرد با سوء استفاده از سادگی و جهل شهروندان در قالب فال و رمالی اقدام به 20 مورد کلاهبرداری و اخاذی از کاربران فضای مجازی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به کاربران فضای مجازی در خصوص سودجویان این فضا گفت: کلیه اقدامات مجرمانه از قبیل فالگیری و رمالی که در فضای حقیقی برای آنها مجازات تعیین گردیده است در فضای مجازی نیز تبلیغ یا ارتکاب اینگونه اعمال جرم بوده و قابل پیگرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان زن فالگیر

دستبند پلیس بر دستان زن فالگیر