مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 09:412017-04-26سياسي

افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند


حجت الاسلام مومنی، سخنران مذهبی گفت: ما فردی که بی ادب و خارج از خط ولایت فقیه باشد را نمی خواهیم؛ افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند، اصلا خدا را باور ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم یادواره شهدای دانشجو معلم و مدافع حرم استان قم با حضور خانواده های شهدا اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن، سردار اهوازیان به روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخت و شهید علم الهدی را الگویی برای جوانان دانشجو دانست و با انتقاد از دولتمردان گفت: متاسفانه در کشور کارهایی صورت می گیرد که الگوها به عبرت و عبرت ها به الگو تبدیل شوند که انشاءالله این نخواهد شد.

وی پس از آن به پرده برداری از سختی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق پرداخت و افزود: ما زمانی وارد سوریه شدیم که داعش روی دیوارهای حرم حضرت زینب (س) نوشته بود بعد از اسد نوبت توست در آن زمان 90 درصد خاک سوریه در دست داعش بود؛ اما هم اکنون فقط 8 درصد در تسلط آنهاست.

وی همچنین با انتقاد از سیاست خارجی فعلی گفت: چرا یکی از مسئولان دولتی در مراسم شهدای مدافع حرم شرکت نکرده است؟ این چه فکر مسمومی است که راه انداخته اید که مدافعان حرم برای پول می روند؛ آیا نجومی بگیران برای پول کار می کنند یا آنها که جانشان را در راه دفاع از حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند

افرادی که سنگ بیگانه را به سینه می زنند اصلا خدا را باور ندارند