مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 09:252017-04-26سياسي

مناظره ها تعیین کننده سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری است


قائم مقام ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی در استان کرمانشاه معتقد است، با توجه به کارنامه اقتصادی ضعیف دولت یازدهم، رقابت اصلی میان پنج کاندیدای دیگر خواهد بود.

- جلال امینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تایید صلاحیت 6 کاندیدا در این دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هر کدام از این شش نفر نماینده یک سلیقه و جریان فکری هستند و عملا جریان دو قطبی در کشور نداریم.

وی افزود: شاید در ظاهر این شش نفر از دو حزب اصلاح طلب و اصولگرا باشند، اما در حقیقت هر کدام از آنها خود را نماینده یک جریان فکری کشور می داند.

به طور مثال آقای روحانی شعار اعتدال سر می دهد و آقای رییسی خود را کاندیدای مستقل می داند و هاشمی طباء نیز خود را کاندیدای اصلاح طلبان خطاب می کند و آقای میرسلیم هم اصولگرا است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه پیش بینی نتیجه انتخابات بسیار زود است، گفت: تجربه نشان داده نتیجه انتخابات همیشه در دو سه روز پایانی مشخص می شود.

خوشبختانه مردم ما به بلوغ سیاسی خوبی رسیده اند و بیشتر مردم منتظر مناظره ها و شنیدن صحبت کاندیداها هستند تا بتوانند تصمیم نهایی خود را برای انتخاب یک کاندیدا بگیرند.

امینی تصریح کرد: در یکی از نظرسنجی ها که اخیرا صورت گرفته بود تنها 35 درصد افراد، کاندیدای خود را انتخاب کرده بودند و حدود 65 درصد افراد منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره ها تعیین کننده سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری است

مناظره ها تعیین کننده سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری است