مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 08:412017-04-26اقتصادي

فارس گزارش می دهد فروش بلیت پرواز بدون مجوز آتا مسافران را در مهرآباد سرگردان کرد


پرواز شماره 5267 آتا که قرار بود ساعت 17:40 مسافران را از مهرآباد به فرودگاه اصفهان جابه جا کند، در فهرست پروازهای مهرآباد نبود و این امر موجب سرگردانی مسافران شد.

- فروش بلیت پرواز بدون مجوز آتا مسافران را در مهرآباد سرگردان کرد پرواز شماره 5267 آتا که قرار بود ساعت 17:40 مسافران را از مهرآباد به فرودگاه اصفهان جابه جا کند، در فهرست پروازهای مهرآباد نبود و این امر موجب سرگردانی مسافران شد.

"، یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار فارس گفت: از چند روز پیش بلیت پرواز تهران-اصفهان شرکت هواپیمایی آتا را برای تاریخ دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه، ساعت 17:45 خریداری کردم.

وی ادامه داد: حدود 1.

5 ساعت قبل از انجام پرواز، وارد فرودگاه شدم و با مراجعه به کانتر آتا، بلیت پرواز خود را به شماره پرواز 5267 دریافت کردم.

این مسافر آتا ایر افزود: همان زمان به ما اعلام کردند که این پرواز با 40 دقیقه تأخیر ساعت 18:25 انجام می شود اما زمانی که به ساعت پرواز نزدیک شدیم در سالن ترانزیت، متوجه شدم چنین پروازی اصلاً در فهرست پروازهای خروجی مهرآباد قرار ندارد و هیچکس هم به فکر مسافران نیست.

وی ادامه داد: پس از حدود یک ساعت معطلی، کاسه صبر مسافرانِ سرگردان، لبریز شد و با اعتراض پیگیر دلیل انجام نشدن این پرواز شدند اما مسئولان آتا هیچ توضیحی در این باره برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد فروش بلیت پرواز بدون مجوز آتا مسافران را در مهرآباد سرگردان کرد

فارس گزارش می دهد فروش بلیت پرواز بدون مجوز آتا مسافران را در مهرآباد سرگردان کرد