مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 23:012017-04-25بين الملل

واکنش ترکیه به حملات جنگنده هایش به سوریه


ایلدیریم در مورد حمله جنگنده های ترکیه در شب گذشته به مناطقی در شمال عراق و سوریه نیز گفت که کشورش قصد دست درازی به خاک هیچ کشوری را ندارد ولی این حق را برای خود محفوظ می داند که با گروه های تروریستی -چه داخلی و چه خارجی- امنیت ترکیه را برهم می زنند، - حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر ترکیه عصر سه شنبه (امروز) اعلام کرد که کشورش به زودی همه پرسی پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا را برگزار خواهد کرد.

بینالی ایلدیریم در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت که اتحادیه اروپا باید دیدگاه های خود در خصوص ترکیه را مشخص کند و دیدگاه های این کشور را بشنود.

وی ادامه داد، اتحادیه اروپا باید در تعامل با ترکیه صریح باشد و موضع خود در خصوص پیوستن این کشور به این اتحادیه را اعلام کند.

بینالی با بیان اینکه خواسته های ترکیه از اتحادیه اروپا واضح است، از این اتحادیه خواست در مورد پیوستن ترکیه به اروپا و یا لغو این درخواست تصمیم خود را مشخص کند.

نخست وزیر ترکیه گفت، کشورش به زودی همه پرسی پیروستن آنکارا به اتحادیه را برگزار خواهد کرد تا مردم ترکیه در این خصوص تصمیم بگیرند.

ایلدیریم در مورد حمله جنگنده های ترکیه در شب گذشته به مناطقی در شمال عراق و سوریه نیز گفت که کشورش قصد دست درازی به خاک هیچ کشوری را ندارد ولی این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترکیه به حملات جنگنده هایش به سوریه

واکنش ترکیه به حملات جنگنده هایش به سوریه