مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:102017-04-25سياسي

رییسی : دولت اسلامی باید زمینه های رشد و کرامت انسان را فراهم کند


سید ابراهیم رییسی عصر امروز در سفر به استان یزد با مردم روستای فهرج دیدار کرد .

- سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز عصر وارد استان یزد شد و در بدو ورود به روستای فهرج در بیست کیلومتری شهر یزد رفت و با مردم این روستا دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" ، حجت الاسلام والمسلمین رییسی در مسجد النبی روستای فهرج یزد گفت : فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست و با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با بیان اینکه هر چه از مدنیت و تمدن است از آموزه های پیامبر اکرم (ص) است و پیامبر اکرم (ص) آمدند تا انسان را به کرامت برسانند افزود : کرامت انسان در شغل ، معیشت و زندگی با کرامت است و دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان را فراهم کند.

وی گفت : دولت اسلامی موظف است بر اساس قانون اساسی برای هر فرد زندگی حقوق و معیشتی را تامین کند که این شغل و معیشت و تحصیل در شان و کرامت انسان باشد.

رییسی افزود : بدون تردید گام های بلندی برداشته ایم و به قله های متعددی دست یافته ایم اما مشکلاتی داریم که زبینده نظام نیست ، فقر بیکاری ، بی شغلی ، خجلت سرپرست خانواده ، زیبنده این کشور نیست ، فساد اداری زیبنده این نظام مقتدر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : دولت اسلامی باید زمینه های رشد و کرامت انسان را فراهم کند

رییسی : دولت اسلامی باید زمینه های رشد و کرامت انسان را فراهم کند