مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 19:552017-04-25سياسي

همه مشکلات می تواند به دست مردم حل شود


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه همه ما باید به توانمندی های درون کشور باشد و همه مشکلات می تواند به دست مردم حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در دومین سفر تبلیغاتی خود به استان یزد، در جمع مردم روستای فهرج این استان با بیان اینکه فساد اداری زیبنده نظام مقتدر اسلامی ما نیست، گفت: با اصلاح مدیریت می توان زندگی توام با کرامت را برای اعضای جامعه فراهم کرد به ویژه که هر چه از مدنیت و تمدن است از آموزه های پیامبر (ص) است و ایشان آمده بودند تا انسان را به کرامت برسانند.

وی افزود: کرامت انسان در شغل ، معیشت و زندگی با کرامت است و دولت اسلامی موظف است زمینه های رشد و کرامت انسان را مهیا و بر اساس قانون اساسی برای هر فرد زندگی حقوق و معیشتی را تامین کند که این شغل و معیشت و تحصیل در شأن و کرامت انسان باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بدون تردید گام های بلندی برداشته ایم و به قله های متعددی هم دست یافته ایم، تاکید کرد: اما مشکلاتی داریم که زیبنده نظام نیست؛ از جمله فقر، بیکاری، بی شغلی، خجلت سرپرست خانواده، زیبنده این کشور نیست و فساد اداری نیز زیبنده این نظام مقتدر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مشکلات می تواند به دست مردم حل شود

همه مشکلات می تواند به دست مردم حل شود