مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 18:552017-04-25بين الملل

شاهدان مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا !


دو مقام سابق آمریکا، ماه آینده در تحقیقات سنا در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا شهادت خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا وسیما" به نقل از رویترز از واشنگتن، کمیته قضایی سنای آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد دو مقام سابق این کشور - جیمز کلاپر مدیر اطلاعات و سالی ییتس معاون دادستان کل - ماه آینده در تحقیقات سنا در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا شهادت خواهند داد.

پس از آن که سازمان های اطلاعاتی آمریکا در ماه ژانویه به این نتیجه رسیدند که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دستور هک گروه های سیاسی دموکرات را به منظور اعمال نفوذ در انتخابات به نفع دونالد ترامپ جمهوریخواه صادر کرده است، چهار کمیته کنگره در حال تحقیق درباره این مسئله هستند.

مسکو هر گونه مداخله این چنینی را تکذیب کرده است.

چارلز گراسلی رییس کمیته قضایی سنا در بیانیه ای اعلام کرد کلاپر، رییس سابق سازمان ملی اطلاعات، و ییتس، معاون سابق دادستان کل، هشتم ماه مه در کمیته فرعی جرایم و تروریسم، شهادت خواهند داد.

براساس این بیانیه، ممکن است شاهدان بیشتری اضافه شوند.

قرار بود این دو مقام دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا، همراه با جیمز برنان رییس سابق سیا، در ماه مارس در کمیته اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهدان مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا !

شاهدان مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا !