مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 17:262017-04-25سياسي

واکنش رییس ستاد انتخاباتی قالیباف به اهانت مشاور روحانی


به کار بردن اوصاف زشت برای کاندیداهای ریاست جمهوری نشان دهنده ضمیر درونی تیم ارشد دولت از یک سو و عصبانیت آنها از عدم اقبال مردم و نگرانی از شکست انتخاباتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان رییس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهانت اخیر حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رییس جمهور به کاندیداها، اظهار داشت: متاسفانه افراد نزدیک به دولت اداعای آزادی بیان می کنند اما در عمل طاقت بیان منتقدین را ندارند و در دولت آقای روحانی این موضوع یک بلا برای کشور شده است.

وی ادامه داد: در دولت مستقر متاسفانه ادعاها بالاست اما در عمل عکس آن دیده می شود،آقای روحانی روز گذشته اعلام کردند که قصد دارند آزادی بیان را ادامه دهند، در طول سالهایی که بنده در عرصه سیاسی به یاد دارم متاسفانه هنوز مقام ارشدی را ندیدم که منتقدین خود را به جهنم حواله دهد و یا آنها را بی سواد و بی شناسنامه خطاب کند.

رییس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف افزود: دسته گلی که اخیراً حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رییس جمهور به آب دادند و به کاندیداها اهانت کردند شامل آقای روحانی نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس ستاد انتخاباتی قالیباف به اهانت مشاور روحانی

واکنش رییس ستاد انتخاباتی قالیباف به اهانت مشاور روحانی