مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 13:212017-04-25فناوري

مشاور شهردار اصفهان خبر داد رونمایی از نخستین ژیروسکوپ علمی کشور در اصفهان


مشاور شهردار اصفهان در زمینه فناوری های نوین گفت: در نمایشگاه باور 3 نخستین ژیروسکوپ علمی رونمایی می شود که باید به صورت صحیح به مردم معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، محمدرضا نیلفروشان ظهر امروز در نشست خبری سومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه های باور تحت عنوان اصفهان شهر فناور بازی های الکترونیکی اظهار کرد: از دو سال قبل تفکرات جدیدی وارد سیستم جدید اصفهان شد، چراکه خود شهروندان اذعان دارند که شهر دچار تحول عظیمی شده است.

وی با بیان اینکه فناوری های نوین به شهرداری اصفهان آمد و این مرکز نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: با سرعت بخشیدن به فناوری های نوین بسیاری از مشکلات شهر حل می شوند؛ فناوری های نوین می توانند تأثیر بسیار سزایی در کاهش و یا متوقف شدن سرعت آن ها داشته باشند.

مشاور شهردار اصفهان در زمینه فناوری های نوین با بیان اینکه قرار است تا در نمایشگاه باور، فناوری های نوین اصفهان به مردم نشان داده شود، تأکید کرد: اصفهان با 32 هزار دانشجو دکتری و فوق لیسانس دومین استان علمی کشور است.

نیلفروشان با اشاره به اینکه نخستین شهرک علمی و تحقیقاتی کشور در اصفهان وجود دارد، گفت: هم چنین نخستین کریدر علم و فناوری در اصفهان راه اندازی خواهد شد که به حوزه فناوری های نوین بسیار کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور شهردار اصفهان خبر داد رونمایی از نخستین ژیروسکوپ علمی کشور در اصفهان

مشاور شهردار اصفهان خبر داد رونمایی از نخستین ژیروسکوپ علمی کشور در اصفهان