مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 13:102017-04-25سياسي

توسعه شرکت های دانش بنیان؛ مهم ترین هدف دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان از مهم ترین بستر هایی است که دانشگاه می تواند در راستای افزایش تولید و اشتغال بنا به فرموده مقام معظم رهبری فراهم کند.

- توسعه شرکت های دانش بنیان؛ مهم ترین هدف دانشگاه پیام نور رییس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان از مهم ترین بستر هایی است که دانشگاه می تواند در راستای افزایش تولید و اشتغال بنا به فرموده مقام معظم رهبری فراهم کند.

حسین حسین زاده یاسوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تحقق شعار سال بنابه فرموده مقام معظم رهبری نیازمند همت مسئولان است و مطمئنا به تبع رونق تولید داخلی، افزایش اشتغال نیز در کشور حاصل خواهد شد،همچنین مهم ترین و بهترین بستری که دانشگاه می تواند در راستای افزایش تولید و اشتغال گام بردارد، توسعه شرکت های دانش بنیان، پیشتازی اقتصاد دانش بنیان و اجرای نقشه جامع علمی کشور به طور صحیح، دقیق و سریع است.

وی ادامه داد: همچنین افزایش تولید و حتی صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان باید در دستور کار قرار گیرد، چرا که ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری که یکی از رویکرد های اصلی آن توجه به اقتصاد دانش بنیان است، این موضوع را بیش از پیش مهم و حیاتی جلوه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شرکت های دانش بنیان؛ مهم ترین هدف دانشگاه پیام نور

توسعه شرکت های دانش بنیان؛ مهم ترین هدف دانشگاه پیام نور