مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 ساعت 12:312017-04-25پزشكي

بازدید رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان از محک


رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه از مؤسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان(IARC) ، روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه از مؤسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک بازدید کرد.

در این بازدید، رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و کاظم زنده دل دبیر شبکه ملی تحقیقات سرطان او را همراهی کردند.

دکتر کریستوفر پ.

وایلد رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان، در این بازدید فعالیت های مؤسسه خیریه و بیمارستان محک را چشمگیر خواند و گفت: ارائه این سطح از خدمات درمانی و رفاهی که تنها با کمک های مردمی از سراسر ایران ممکن می شود، من را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

فعالیت های این سازمان نه تنها زندگی افراد بلکه در مقیاس بزرگ تر جامعه را نیز تحت تأثیر خود قرار می دهد.

وی افزود: آنچه در این بازدید توجه ام را جلب کرده، ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بیمارانی بود که به جز ایران از کشورهای همسایه نیز برای درمان به محک آمده بودند که فرصتی برای بازگشت سلامتی و بهبود برای همه آنها را فراهم می کند.

رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان با تأکید بر اهمیت تشخیص زودهنگام گفت: آنچه درباره فعالیت های محک بدون در نظر گرفتن آمار بهبودی از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان از محک

بازدید رییس آژانس جهانی تحقیقات سرطان از محک