مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 22:152017-04-24سياسي

برگزاری مسابقات بین المللی بانوان لبیک به فرمایش رهبری درباره حفظ قرآن است


نماینده ایران در اولین مسابقات بین المللی قرآن بانوان با کیفی دانستن سطح این رقابت ها گفت: این حضور می تواند جایگاه بانوان در فعالیت های قرآنی را نشان دهد، - ضمن این که لبیک به فرمایش و منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن نیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زینب محمدنژاد، نماینده ایران در این رقابت ها با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه برگزاری مسابقات بین المللی قرآن در بخش بانوان، اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات بین المللی ویژه بانوان برای نخستین بار است که در ایران برگزار می شود و کشورهای اسلامی نیز نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام کرده اند، قطعاً این رویداد تاثیر بسزایی در معرفی چهره حقیقی ایران اسلامی داشته باشد.

محمدنژاد درباره سطح کیفی این رقابت ها که برای نخستین بار است، برگزار می شود، افزود: سطح کیفی برگزاری و نیز محفوظات شرکت کنندگان حاضر، مطلوب برگزاری رقابت های بین المللی است.

با توجه به این که اولین دوره ای است که این رقابت ها برگزار می شود اما شرکت کنندگان از نظر حسن حفظ و صوت همگی در سطح بالا و فراتر از انتظار هستند.

حافظ کل قرآن کریم با تحسین سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری منظم و منسجم مسابقات بین المللی قران کریم، بیان کرد: علیرغم فشردگی برنامه ها و حضور بیش از 400 شرکت کننده اما نظم و انسجام برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بین المللی بانوان لبیک به فرمایش رهبری درباره حفظ قرآن است

برگزاری مسابقات بین المللی بانوان لبیک به فرمایش رهبری درباره حفظ قرآن است