مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 21:552017-04-24اقتصادي

پیگیری مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای معلول در سال 96


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که امسال برنامه اشتغال منسجم را دنبال می کنیم، گفت: در سال 96 مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای معلول و تمام کردن مسکن مهر دنبال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه همدان، علی ربیعی عصر دوشنبه 4 اردیبهشت در همایش "اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال" در همدان، با اشاره به این که مسئولانه کار کردن یعنی این که تصمیم سخت و تلخ که رضایت کوتاه مدت نیاورد گرفته شود، اظهار کرد: وعده پرداخت250 هزار تومان به بیکاران سخن مسئولانه ای نیست بلکه باید به بیکار کمک کرد به سرکار برود.

وی با بیان این که روز اول هفته کارگر با مبعث مصادف شده است، تصریح کرد: اخلاق و نرنجاندن مردم از ویژگی های پیامبر اسلام(ص) است و به گفته امام(ره) حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

وی با بیان اینکه جامعه ای که با رانت افراد ثروتمند اداره شود مرهون کار نیست، عنوان کرد: در جامعه ای که تولیدگرا بوده و تولید اساس کار است هرکسی کار ایجاد کند ارزشمند می دانیم.

ربیعی با تأکید بر این که در این جامعه کارگر ارزشمند است، تصریح کرد: باید زندگی ایرانی را در ابعاد مختلف ارتقاء دهیم و در اقتصاد و فرهنگ به نوعی کار کنیم که قدرت ایران را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای معلول در سال 96

پیگیری مسکن زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای معلول در سال 96