مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 21:102017-04-24ورزشي

پیام تبریک استاندار بوشهر


مصطفی سالاری در پیامی صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز بوشهر، در این پیام آمده است: حلاوت و شیرینی صعود تیم پارس جنوبی جم، نماینده پرافتخار استان بوشهر به لیگ برتر، مقارن با مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) گوارای وجود مردم شریف و ورزش دوست استان بوشهر باد.

جوانان غیرتمند تیم پارس جنوبی جم با قابلیت و توانمندی ورزشی خود توانستند با لطف خداوند متعال، حمایت همگانی و بویژه همراهی مردم عزیز و فوتبال دوست استان بوشهر، شهرستان جم و خصوصا یاری مدیران منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به این موفقیت ارزنده دست یابند.

صعود شایسته نماینده استان به لیگ برتر فوتبال کشور نشان از لیاقت و شایستگی ورزشکاران این خطه دارد و بدون تردید تلاش های مجدانه تک تک بازیکنان، مربیان، حامیان و مسئولان باشگاه این مهم را میسر ساخته است.

اینجانب ضمن تقدیر از همت افتخار آفرینان پارس جنوبی این صعود شیرین را به مردم ورزش دوست استان بوشهر، بویژه شهرستان جم تبریک می گویم و امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور با حمایت مردم عزیر و استمرار حمایت حامیان و افتخار آفرینی سایر ورزشکاران استان در کلیه باشگاه ها و رشته های ورزشی فراهم آید و امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بیافزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار بوشهر

پیام تبریک استاندار بوشهر