مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 18:102017-04-24اقتصادي

امیدواریم تا 30 خرداد راه آهن کرمانشاه افتتاح شود


معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت) از روند پیشرفت راه آهن کرمانشاه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کرمانشاه، خیرالله خادمی در این بازدید ضمن قابل قبول خواندن روند پیشرفت کار عمرانی و ریل گذاری قطار کرمانشاه دلیل تاخیر در افتتاح این پروژه را نا مناسب بودن شرایط جوی عنوان کرد و گفت: با اینکه پروژه از پیشرفت 85 درصدی برخوردار هست، اما شرایط جوی نامناسب استان در ماههای پیش باعث کندی در روند اجرای پروژه و بعضاً تعطیلی آن شده است.

وی با بیان اینکه تا امروز هزار و 200 میلیارد تومان برای راه آهن کرمانشاه هزینه شده است و 200 تا 300 میلیارد تومان دیگر باید هزینه شود، افزود: راه آهن ملایر به کرمانشاه 175 کیلومتر طول دارد که تاکنون مسیر ملایر به فیروزان انجام شده و باقی مسیر نیز در حال تکمیل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه همه منابع مالی راه آهن کرمانشاه تأمین شده است، افزود: با تاکیداتی که رییس جمهور داشتند و همچنین نظر موافق وزیر راه و شهرسازی و رفع همه گره های کور پروژه امیدواریم تا 30 خرداد به طور کامل پروژه را تحویل مردم خوب و صبور کرمانشاه بدهیم.

لازم به ذکر است مطالعات پروژه وصل شدن کرمانشاه به شبکه ریلی کشور از سال 80 آغاز و کار عملیاتی آن از سال 90 کلید خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم تا 30 خرداد راه آهن کرمانشاه افتتاح شود

امیدواریم تا 30 خرداد راه آهن کرمانشاه افتتاح شود