مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-04-24ورزشي

پا به رکاب از ایران تا ویتنام با شعار اهدای مستمر خون


تیم 3 نفره دوچرخه سواران داوطلب ترویج فرهنگ اهدای خون، از تهران تا ویتنام را با شعار "نیاز به خون همیشگی است، اهدا کننده مستمر بمان" رکاب می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون؛ تیم 3 نفره دوچرخه سواران داوطلب ترویج فرهنگ اهدای خون مصطفی سنامیری، میلاد الهیاری و علیرضا کهنسال 3 دوچرخه سوار مروج فرهنگ اهدای خون هستند که از تهران تا ویتنام را با شعار "نیاز به خون همیشگی است، اهدا کننده مستمر بمان" رکاب می زنند از امروز پای در این مسیر طولانی نهادند.

این سه دوچرخه سوار امروز دوشنبه 4 اردیبهشت این سفر را از سازمان انتقال خون با بدرقه مدیر عامل سازمان انتقال خون و جمعی از مدیران و کارکنان آغاز کردند.

علی اکبر پور فتح اله مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران در این برنامه با اشاره به بزرگداشت روز جهانی اهدا کنندگان خون که در 14 ژوئن مصادف با 24 خرداد 96 در ویتنام برگزار می شود گفت: ورزشکاران دوچرخه سوار که از مقصد انتقال خون استان تهران به سمت ویتنام رکاب خواهند زد نمایندگان ما در این مراسم هستند.

وی افزود: این ورزشکاران مسیر کشورهای قزاقستان، قرقیزستان، چین و لائوس را از تاریخ 10 اردیبهشت رکاب خواهند زد و اهدای خون مستمر و پیام سلامت خون ایران را در کشورهای مسیر در معرض دید عمومی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پا به رکاب از ایران تا ویتنام با شعار اهدای مستمر خون

پا به رکاب از ایران تا ویتنام با شعار اهدای مستمر خون