مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 17:202017-04-24اقتصادي

همکاری نروژ برای توسعه فناوریهای صنعت پتروشیمی ایران


توافقنامه اصولی توسعه فناوری پلی پروپیلن و کاتالیست مرتبط با آن را با شرکت نورنر نروژ امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از شرکت ملی پتروشیمی، توافقنامه اصولی توسعه و بهبود فناوری پلی پروپیلن و کاتالیست مرتبط با آن میان اسماعیل قنبری، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و لارس اونسن، مدیر توسعه بازرگانی شرکت نورنر نروژ در حاشیه سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران امضا شد.

قنبری با اشاره به این که برای ارتقای صنایع پایین دستی و تکمیلی پتروشیمی در ایران و جبران کمبود پروپیلن در 10 سال آینده، عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران پروپیلن محور خواهد بود، ادامه داد: این شرکت نیز به منظور توسعه این صنایع، همکاری راهبردی با شرکت نورنر نروژ را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با بیان این که واحد نیمه صنعتی پلی پروپیلن با ظرفیت سالانه 2400 تن پارسال با اتکا به توان داخلی در مرکز اراک شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی راه اندازی شد، افزود: کاتالیست پلی پروپیلن برای نخستین بار در کشور با دانش فنی بومی و با موفقیت تست شد.

به گفته قنبری، اجرای طرح های پژوهشی با هدف بومی سازی دانش فنی مرتبط، توسعه محصولات و بهینه سازی فرآیندها، بومی سازی تجهیزات خاص، تست کاتالیست و مواد افزودنی، افزایش راندمان تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نروژ برای توسعه فناوریهای صنعت پتروشیمی ایران

همکاری نروژ برای توسعه فناوریهای صنعت پتروشیمی ایران