مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 17:052017-04-24سياسي

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های زنان در حوزه فناوری های نوین


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه ما در شرایط پسابرجام و گشایش های تدریجی ناشی از آن، سیاست برد ـ برد اقتصادی و همکاری های فناورانه مبتنی بر انتقال دانش به سر می بریم، - اظهارکرد: بهره مندی از ظرفیتی که زنان و دختران در جامعه دارند در حوزه تکنولوژیهای نوین ضرورت دارد و نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شهیندخت مولاوردی در همایش روز جهانی دختران و ICT که با حضور محمود واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با بیان اینکه قرن ها از ایامی می گذرد که پیامبر اکرم (ص) هدف بعثت را که مکارم اخلاقی بود تکمیل کردند، گفت: با این وجود با وضعیتی که در حال حاضر در جهان و حتی کشور خود داریم ، شاهد آن هستیم که اخلاق ، گمشده بشر است.

مولاوردی با اشاره به روز بین المللی دختران اظهارکرد: در شرایطی به سر می بریم که جهان در حال تغییر کار است و باید خودمان را با شرایط کنونی تطبیق دهیم و آن را درک کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه در جامعه ما حضور قابل تامل زنان و دختران در ساختار آموزش عالی قابل ملاحظه است، افزود: در واقع بهره مندی از فرصت های ایجاد شغل در حوزه ICT به یک الزام تبدیل شده است و نمی توانیم بدون توجه به این مساله برنامه ریزی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های زنان در حوزه فناوری های نوین

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های زنان در حوزه فناوری های نوین