مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-24اجتماعي

آیین جشن تکلیف 1700 نفر دانش آموز پایه سوم ابتدایی برگزار گردید


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، در حاشیه این مراسم گفت :جشن تکلیف معرف حصول توانایی های جسمی و روحی جهت دریافت مأموریت الهی در رسیدن به سعادت و کمال است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، آیین روح بخش و پر طراوت جشن تکلیف 1700 نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس ناحیه 2 شهر ری در محل مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ، برگزار گردید.

محمد اسدنژاد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، در حاشیه این مراسم گفت :جشن تکلیف معرف حصول توانایی های جسمی و روحی جهت دریافت مأموریت الهی در رسیدن به سعادت و کمال است.

وی افزود: بهترین راه ارتباط با خداوند، نماز و قرائت قرآن کریم است ؛ درک این حقیقت که مخاطب انسان در نماز، خداوندِ قادرِ متعال، است؛ موجب توکل، شجاعت و اعتماد به نفس می شود و نماز اول وقت تأثیر عمیق تری در آرامش درون انسان دارد لذا کلیه دانش آموزان عزیزی که امروز به تکلیف رسیده اند را به نماز اول وقت ، قرائت و تأمل در آیات قرآن کریم ، سفارش می کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوقِ آغاز دوران بندگی برگزار شد، دختران مؤمنه،با مفاهیم حلال و حرام و مکروه و نیز واجب و مستحب آشنا شدند و در پایان دو رکعت نماز مستحبی را به جماعت اقامه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین جشن تکلیف 1700 نفر دانش آموز پایه سوم ابتدایی برگزار گردید

آیین جشن تکلیف 1700 نفر دانش آموز پایه سوم ابتدایی برگزار گردید