مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-24پزشكي

ثبت اطلاعات 92 درصد مردم در پرونده الکترونیکی سلامت + فیلم


اطلاعات 92درصد از جمعیت چهارمحال و بختیاری در پرونده الکترونیکی سلامت ثبت شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز چهارمحال و بختیاری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از الزامات محقق شدن پوشش همگانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همراه با حفاظت مالی و کاهش هزینه های درمانی مردم، اجرای درست طرح پزشک خانواده و لازمه این طرح تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت است.

عبدالمجید فدایی در همایش تجلیل از فعالان و سفیران سلامت چهارمحال و بختیاری به مشکلات پیش روی اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: یکی از این مشکلات، تجمیع نشدن بیمه هاست که در صورت اقدام مطلوب و بهنگام، امکان شکل گیری نظام ارجاع مناسب وجود خواهد داشت.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری به ازای هر چهار هزار نفر در روستاها، شهرهای زیر 20 هزار نفر و مناطق عشایری یک پزشک و در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، به ازای هر دو هزار و 500 نفر جمعیت یک کارشناس مراقب سلامت در نظر گرفته شده است.

فدایی گفت: در مراکز جامعه سلامت هم دو کارشناس روان و تغذیه به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر مستقر شده اند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر جزیی و مزمن، دانشگاه علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات 92 درصد مردم در پرونده الکترونیکی سلامت + فیلم

ثبت اطلاعات 92 درصد مردم در پرونده الکترونیکی سلامت + فیلم