مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-24فرهنگي

اختتامیه جایزه معماری میرمیران برگزار شد


مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقه طراحی مفهومی جایزه معماری میرمیران با موضوع معماری پاسخگو در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در ابتدای این مراسم مجید رجبی معمار - مدیرعامل خانه هنرمندان ایران - ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان گفت: معماری رد زمان بر فضا است و میرمیران انسان بسیار بزرگی بود و از خود رد بسیار خوبی به یادگار گذاشت.

او پس از رفتنش از این جهان، زندگی اش پایان نپذیرفت و موجد شکل گیری اتفاق مهمی در معماری ایران شد و امروز ما برگزاری این جایزه و مسابقه را مدیون میرمیران هستیم.

او با اشاره به حضور انجمن معماران در خانه هنرمندان ایران گفت: بسیار خوشحال هستیم که یکی از انجمن های خوب فعال در مجموعه های هنری انجمن معماران در کنار خانه موسیقی، خانه سینما، خانه تاتر، انجمن های خوشنویسان، نقاشان، عکاسان، ادبا و شعرا هستند، شاید به دلیل وجه هنری ای است که مساله معماری دارد.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جلسه ای که در شورای شهر تهران برگزار و در آن مصوب شد که خانه معمار معاصر بزرگ ایران استاد لرزاده به عنوان خانه معمار نام بگیرد، گفت: خانه استاد لرزاده ساختمان شماره دو خانه هنرمندان است که انجمن ها هنری در آن جا مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جایزه معماری میرمیران برگزار شد

اختتامیه جایزه معماری میرمیران برگزار شد