مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:502017-04-24اجتماعي

جبران کمبود نیروی مراقب سلامت در لرستان


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: در آموزش و پرورش با کمبود نیروی مراقب سلامت مواجه بودیم که طرح سفیران سلامت را اجرایی و در این راستا 30 هزار نفر به عنوان سفیر سلامت تحت آموزش قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرامی در مراسم زنگ سلامت که در مدرسه شاهد خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه یکم تا هفتم اردیبهشت ماه تحت عنوان هفته سلامت با شعار زندگی سالم، با نشاط و امید تعیین شده است، اظهار کرد: این شعاری است که در آموزش و پرورش از مقام عالی وزارت تا مدارس به دنبال احیا و ارتقاء آن هستیم تا دانش آموزان با شادابی و تحرک و انگیزه به تحصیل بپردازند.

وی گفت: اعتقاد داریم جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که انسان های سالم، بالغ و عاقل داشته باشد و در این راستا طرح های زیادی در آموزش و پرورش استان با همکاری دستگاه هایی نظیر علوم پزشکی انجام داده و یا در دست اقدام داریم.

بهرامی اضافه کرد: در حوزه توزیع قرص ویتامین D و آهن و همچنین در بحث برنامه ارتقاء نوجوان سالم، آموزش و پرورش لرستان با همکاری علوم پزشکی استان رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اظهار کرد: مدارس مروج سلامت استان نیز دارای 8 رکن هستند که با بازدیدی که از مدارس شده مورد تایید کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود نیروی مراقب سلامت در لرستان

جبران کمبود نیروی مراقب سلامت در لرستان