مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:162017-04-24اقتصادي

مسکن مهر تا پایان امسال هم تمام نمی شود


عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که پایان پروژه مسکن مهر در پایان سال جاری در بسیاری از مناطق کشور عملیاتی نیست، اظهار کرد: در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شادمهر کاظم زاده با بیان این که تکمیل پروژه های مسکن مهر برای کمک به متقاضیان این طرح لازم است، افزود:با توجه به این که بسیاری از این پروژه ها بدون برنامه و پشتوانه درست عملیاتی شده این که نیمه کاره باقی بماند دور از ذهن نیست.

وی افزود: هم اکنون 80 هزار تا 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که دولت نمی تواند در راستای عرضه آن به مشتری اقدامی کند.

وی ادامه داد: 100 هزار مسکن مهر به علت بدون برنامه ساخته شدن و برخی مشکلات از این دست بدون مشتری مانده و دولت نمی تواند برای این تعداد کاری بکند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که واحدهای نیمه کاره مسکن مهر با تکمیل زیرساخت ها تا پایان سال آماده واگذاری خواهند شد به خانه ملت گفت: در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر تا پایان امسال هم تمام نمی شود

مسکن مهر تا پایان امسال هم تمام نمی شود