موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 13:502017-04-24اقتصادي

تلخی و شیرینی های خاطرات یک گزارشگر


چهارم اردیبهشت، روز رادیو در ایران است.

رسانه ای که قدمتی طولانی دارد و در این سال ها روزهای تلخ و شیرین زیادی را به خود دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان مرکزی نیز سال هاست که با رادیو آشناست و مردان و زنان بسیار در این رسانه جذاب و پرمخاطب همدم مردم این استان بوده اند.

شهرام ترکمانی یکی از گزارشگران رادیو اراک است، متولد 1341 است و در سن 55 سالگی با علاقه و پشتکار گزارش تهیه می کند و کوچه ها و خیابان های این شهر مردم را از اقشار و سنین مختلف به گفتگو در موضوعات مختلف دعوت می کند.

به بهانه روز رادیو گفتگوی کوتاهی را با وی ترتیب داده ­ایم.

وی که روزهای پایانی خدمتش در رادیو را می گذراند، همچنان یک گزارشگر است و می گوید: مدت مدیدی است در جایگاه گزارشگر رادیو مشغول به فعالیت هستم.

ترکمانی که به گفته خودش هیچگاه از رادیو دور نبوده و بیشترین مدتی که با آن فاصله داشته بیشتر از یک روز هم نبوده، هویت خود را مرهون جایگاه رادیو در میان مردم می داند.

وی در خصوص چگونگی وارد شدن به عرصه گزارشگری رادیو عنوان کرد: در سال 76 فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی در استان مرکزی در حوزه رادیو اعلام شد، تصمیم گرفتم در این فراخوان و تست مربوط به صدا شرکت کنم، صدای من مورد پذیرش ارزیاب ها قرار گرفت و بعد از آن قرار شد که به عنوان نیروی حق الزحمه در رادیو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی و شیرینی های خاطرات یک گزارشگر

تلخی و شیرینی های خاطرات یک گزارشگر