مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 13:362017-04-24اقتصادي

ریشه بیکاری این است که حاضر نیستند هر کاری انجام دهند


معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که کشور از معضل بیکاری رنج می برد در عین حال گفت: ریشه بیکاری این است که افراد حاضر نیستند هر کاری انجام دهند و معمولا افراد بیکار حرفه خاصی را بلد نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود کشاورزیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی با مشکل بیکاری در کشور روبرو هستیم که هر ساله صدها هزار نفر از افغانستان به کشورمان مراجعه کردن و در ایران کار می کنند.

وی با این ادعا که ریشه بیکاری این است که افراد حاضر نیستند هر کاری انجام دهند، تصریح کرد: معمولا افراد بیکار حرفه خاصی را بلد نیستند.

از جاهای مختلف و از استان مازندران افراد زیادی به من مراجعه می کنند و به دنبال فرصت شغلی هستند.

وی با بیان این که دفعه بعد هر کسی برای کار به من مراجعه کند از او می پرسم چه بلدی و به چه علاقه داری، افزود: با این کار طرف می رود و حرفه ای را یاد می گیرد و دیگر سراغ من نمی آید چون خودش کار پیدا می کند.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این که 6 تا 7 درصد آمار کشته های تصادفات جاده ای متعلق به خودروهای عمومی است، گفت: البته سهم خودروهای عمومی در بروز تصادفات رانندگی بالای 24 درصد است، ضمن آن که 2 تا 3 درصد نیز خودرهای عمومی سهم پنهانی در آمار تلفات جانی ناشی از حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه بیکاری این است که حاضر نیستند هر کاری انجام دهند

ریشه بیکاری این است که حاضر نیستند هر کاری انجام دهند