مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-04-24بين الملل

جدی شدن حمله ای گسترده به سوریه و استقرار سیستم دفاع موشکی روسیه در این کشور


در جنوب سوریه تحرکات افزایش یافته و نشانگر مهیا شدن مقدمات یک اقدام از طریق اردن، اسراییل و گروههای مسلح است و شاخصه هایی از یک حمله جدید با مشارکت اسراییل که گسترده تر از حمله چند هفته گذشته آمریکا به فرودگاه الشعیرات است وجود داد که می تواند نشان دهنده .

- سوریه در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات زیادی بوده است.

حمله توپخانه ای و جنگنده های اسراییل به این کشور، پیش روی نیروهای کرد به سمت رقه و تغییر پایتخت داعش تا آزادسازی برخی از مناطق سوریه به ویژه در استان حماه از جمله مهم ترین این تحولات بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پس از حملات هوایی و توپخانه ای اسراییل به خاک سوریه برخی از تحلیل گران گفته اند که این حملات آغاز یک حمله گسترده تر علیه سوریه توسط برخی از بازیگران است در همین رابطه، عضو مجلس ملی سوریه گفت تحرکاتی در منطقه وجود دارد که نشان می دهد احتمالا حمله جدید و گسترده تری با مشارکت اسراییل در راه است.

فیصل عزوز در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: در جنوب سوریه تحرکات افزایش یافته و نشانگر مهیا شدن مقدمات یک اقدام از طریق اردن، اسراییل و گروههای مسلح است و شاخصه هایی از یک حمله جدید با مشارکت اسراییل که گسترده تر از حمله چند هفته گذشته آمریکا به فرودگاه الشعیرات است وجود داد که می تواند نشان دهنده همکاری مستقیم میان آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی شدن حمله ای گسترده به سوریه و استقرار سیستم دفاع موشکی روسیه در این کشور

جدی شدن حمله ای گسترده به سوریه و استقرار سیستم دفاع موشکی روسیه در این کشور