مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 06:102017-04-24اقتصادي

خودروهای تولید سایپا و ایران خودرو گران می شوند؟


شوای رقابت همچنان بر نظام قیمت گذاری محصولات شرکت های ایران خودرو و سایپا تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم آنلاین، احمد نعمت بخش در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: شورای رقابت قیمت گذاری خودروهای بالای 40 میلیون تومان را به خودروسازان واگذار کرده است، زیرا معتقد است چنین خودروهای انحصاری نیست و هم رقیب داخلی و هم رقیب وارداتی دارد.

وی همچنبن با بیان اینکه شورا همچنان بر قیمت گذاری محصولات سایپا و ایران خودرو اصرار دارد، اظهارداشت: شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو ها دست خودروسازان را باز بگذارد چرا که فعالان این حوزه به خوبی از توان خرید مردم آگاه هستند و ملاحظه آنان را خواهند کرد.

دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه شرکت های خودروساز با افزایش تولید و کاهش هزینه ها همواره به دنبال جلوگیری از افزایش قیمت محصولات تولیدی خود هستند، گفت: متاسفانه در برخی از موارد برغم تمامی تلاش ها جلوگیری از افزایش قیمت امری اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه اغلب مواد اولیه در سال 95 نسبت به 94 با افزایش قیمت رو به رو بوده است، افزود: ورق های فولادی 20 درصد، آلومینیوم 11 درصد، مس 34 درصد، سرب 14 درصد، کائوچو مصنوعی 34 درصد، کائوچو طبیعی 47 درصد، آهن قراضه برای قطعات ریخته گری 11 درصد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای تولید سایپا و ایران خودرو گران می شوند؟

خودروهای تولید سایپا و ایران خودرو گران می شوند؟