مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1396 ساعت 02:212017-04-23بين الملل

اسراییل در احاطه چالش های امنیتی و نظامی


یکی از چالش های بزرگی که اسراییل اکنون با آن روبه رو است، اعتصاب غذای سراسری اسیران فلسطینی و همزمان شدن آن با اعلام آمادگی حزب الله برای رویارویی با تجاوز اسراییل به لبنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به نقل از پایگاه خبری العهد، اعتصاب غذای سراسری اسیران فلسطینی و همزمان شدن آن با اعلام آمادگی حزب الله برای رویارویی با تجاوز احتمالی اسراییل به لبنان، این رژیم را به وحشت انداخته است.

چالش های امنیتی و نظامی اسراییل را احاطه کرده است اسراییل چه در سطح داخلی و چه در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان و یا نقطه مرزی شمال شرقی با بلندی های جولان اشغالی با چالش های امنیتی و نظامی متعددی دست به گریبان است.

این چالش ها هیچ گاه از رژیم صهیونیستی دور نبوده است، زیرا این رژیم در اصل یک قدرت اشغالگر است در نتیجه نمی تواند از تهدیدها در امان بماند، اما این بار با ترس و تردید به این چالش ها می نگرد در نتیجه باید پرسید دلیل این ترس و وحشت چیست؟ وجه تمایز انتفاضه سراسری اسیران فلسطینی چیست؟ بی تردید انتفاضه کنونی اسیران که رژیم اشغالگر با آن روبه رو شده است، کار ساده ای نخواهد بود و نخستین مورد از نوع خود نیز به شمار نمی آید زیرا این رژیم با انتفاضه ها و تلاش ها و انقلاب های و نیز جنبش های مقاومت و سایر عملیات مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در احاطه چالش های امنیتی و نظامی

اسراییل در احاطه چالش های امنیتی و نظامی