مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 23:002017-04-23سياسي

تصویب بخش هایی از لایحه جدید مطبوعات و خبرگزاری ها در هیئت دولت


هیئت وزیران بخشی از جلسه امروز خود را در اجرای تعهد رییس جمهور به رسانه های کشور به بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی درخصوص «لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها» اختصاص داد و تعدادی از مواد آن را به تصویب رساند.

- هیئت وزیران بخشی از جلسه امروز خود را در اجرای تعهد رییس جمهور به رسانه های کشور به بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی درخصوص لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها اختصاص داد و تعدادی از مواد آن را به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته محسن حاجی میرزایی، دبیر هیئت دولت، لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها با هدف توسعه آگاهی و افزایش اعتماد، مشارکت و انسجام اجتماعی و حذف مرزبندی های اجتماعی منجر به تبعیض و ممانعت از فساد در تمامی سطوح اجتماعی نهادی، حاکمیتی و در جهت اعتلای فرهنگ ملی و نشر فضایل اخلاقی، امید و اعتدال در فضای رسانه ای کشور تهیه و تدوین شده است.

در این لایحه تلاش شده است با توجه به ارتقای وضعیت کیفی و کمی رسانه ای کشور به خصوص پس از تحولات گسترده در فضای رسانه ای، کاستی های قانون پیشین با استفاده از مبانی نظری و تجارب تاریخی بیش از 30 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، جبران شده و نیازهای قانونی و حقوقی جدید کشور در حوزه رسانهای برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بخش هایی از لایحه جدید مطبوعات و خبرگزاری ها در هیئت دولت

تصویب بخش هایی از لایحه جدید مطبوعات و خبرگزاری ها در هیئت دولت