مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 23:012017-04-23سياسي

درهم فرو ریختن رژیم جنایتکار آمریکا را به تصویر بکشید


جا دارد هنرمندان در هم فرو ریختن رژیم جنایتکار و خون خوار امریکا را به گونه ای دلچسب برای ملت های تحت ظلم به تصویر بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو سردار محمدرضا نقدی امشب در جشنواره ملی تولیدات هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی که در محل سازمان بسیج دانشجویی کشور در حال برگزاری است گفت: جا دارد هنرمندان در هم فرو ریختن رژیم جنایتکار و خون خوار امریکا را به گونه ای دلچسب برای ملت های تحت ظلم به تصویر بکشند.

وی با بیان اینکه هر چند به برکت انقلاب اسلامی ترس ملت های دنیا از رژیم چاقوکش امریکا ریخته اما این رژیم تلاش می کند که بگوید از من بترسید به همین دلیل به این طرف و آن طرف شلیک می کند اضافه کرد: این آقایی که رییس جمهور امریکا شده فکر می کند با ژست سخنرانی می تواند مردم دنیا را بترساند او یادش رفته که خودش می گفت سرمایه امریکا را خرج جنگ کرده ایم ظرفیتی نداریم به همه دنیا بدهکاریم ولی امروز شاهدیم که این گونه عمل می کند در واقع امروز امریکا بدهی داخلی و خارجی زیادی دارد و حتی مردم انگلیس که بزرگترین متحد این کشور است طومار جمع می کنند و می گویند ترامپ به این کشور نیاید.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه ترامپ مردم دنیا را چه تصور کرده که می خواهد آنها را بترساند در حالی که این کشور توان جنگ با کشیدن جهان سوم امریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهم فرو ریختن رژیم جنایتکار آمریکا را به تصویر بکشید

درهم فرو ریختن رژیم جنایتکار آمریکا را به تصویر بکشید