مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 21:502017-04-23اقتصادي

تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه به عملکرد مناسب بانک صادرات ایران


مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان بر عملکرد مناسب بانک صادرات در تعامل با صنایع بزرگ تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، ​بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ثبت رکورد تولید شده است، گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده فولاد در کشور و منطقه خاورمیانه سال گذشته بیش از شش میلیون و سیصد هزار تن کالا به بازار داخلی عرضه کرد.

سبحانی در زمینه تعاملات بانکی در حوزه بین الملل گفت: قبل از برجام با مشکلاتی در این حوزه روبه رو بودیم که امکان مستقیم صادرات محصولات را سلب می کرد اما اکنون با رفع محدویت ها و مشکلات روال صادرات محصولات روان تر شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در توسعه صنعت فولاد گفت: بانک ها نقش اساسی در توسعه زیرساخت های صنعتی کشور داشته و دارند که در این میان بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک هایی است که در مقایسه با بانک های دیگر در این زمینه روان تر عمل کرده و جز رتبه های اول قرار گرفته است.

وی در رابطه با زیرساخت های سخت افزاری و فنی شرکت متبوعش یادآور شد: شرکت فولاد مبارکه از لحاظ تکنولوژی در جایگاه مطلوبی است و تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه به عملکرد مناسب بانک صادرات ایران

تاکید مدیرعامل فولاد مبارکه به عملکرد مناسب بانک صادرات ایران