مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:562017-04-23سياسي

توکلی زاده: همه افرادی ستاد رییسی روال قانونی درباره محل خدمت خود را رعایت کرده اند


مسئول رسانه ای ستاد رسمی حجت الاسلام رییسی گفت: همه افرادی که تاکنون در ستاد آقای رییسی فعالیت می کنند، روال قانونی درباره محل خدمت خود چه در آستان مقدس رضوی و چه سایر نهادها و سازمان های کشوری را رعایت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه انتخابات "، محمدامین توکلی زاده مسئول رسانه ای ستاد رسمی حجت الاسلام رییسی طی سخنانی اظهار داشت: همه افرادی که تاکنون در ستاد آقای رییسی فعالیت می کنند، روال قانونی درباره محل خدمت خود چه در آستان مقدس رضوی و چه سایر نهادها و سازمان های کشوری را رعایت کرده اند و منعی برای حضور و فعالیت انتخاباتی ندارند.

توکلی زاده افزود: این موضوع مورد تاکید جدی شخص آقای رییسی بوده و در آستان مقدس رضوی،قائم مقام محترم بر این موضوع نظارت می کند، به عنوان نمونه بنده خود با ارائه مرخصی بدون حقوق به قائم مقام آستان و تعیین جانشین در خدمت عزیزان و همکاران رسانه ای در ستاد و اصحاب رسانه در جامعه خبری کشور هستم.

مسئول رسانه ای ستاد رسمی حجت الاسلام رییسی تاکید کرد: همه عزیزانی که از امروز تا روز آخر انتخابات به ستاد در هر سطح و جایگاهی می پیوندند باید این توصیه جناب آقای رییسی را مورد توجه جدی قرار دهند.

احترام به قانون و رعایت مقررات اداری و استخدامی کشور و بایسته های فعالیت انتخاباتی سالم و قانونی مورد تاکید جدی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی زاده: همه افرادی ستاد رییسی روال قانونی درباره محل خدمت خود را رعایت کرده اند

توکلی زاده: همه افرادی ستاد رییسی روال قانونی درباره محل خدمت خود را رعایت کرده اند